zondag 16 maart 2014

Vele maanden later....................

Door werk, studie en andere privé omstandigheden heb ik helaas "verzuimd" mijn blog bij te houden. Toch heb ik niet helemaal stilgezeten. Hier volgt een kleine update:

In de zomer van 2013 ben ik gestart met mijn haakproject "High Tea". Meer kopjes, lepeltjes en de sandwiches volgen nog.


Geïnspireerd door alle vaasjes met breiwerk in de duurdere interieurwinkels, heb ik een kleine vaas een gebreid jasje gegeven. Het patroon komt van de website "garnstudio" en heb ik zelf aangepast naar het formaat van mijn vaasje


De lappendeken !! Hier ben ik al een zeer geruime tijd mee bezig, maar ooit komt ie af. Alle blokken zijn klaar en eigenlijk moet ik nog "eventjes" alles in elkaar zetten.

Een vriendin van mij is gestart met het geven van hobbycursussen. Uiteraard was ik samen met mijn dochter Jennifer bij haar eerste cursus met dit als resultaat.


In het voorjaar van 2012 ben ik begonnen met de merklap "Holland Style". Geborduurd in 4 tinten blauw + 1 tint roze en rood.


En zit ik weer ik een "borduurflow". Inmiddels materialen gekocht van een nieuw project "Randje per week".








Geen opmerkingen:

Een reactie posten